Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2007

Θα γίνω λίγο κακός....

ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

Ευχαριστώ πολύ τον θεό, που δεν διάβαζα στο λύκειο και δεν πέρασα στην σχολή των smurfs
να σπάω τα νεύρα φοιτητών που θέλουν να βγάλουν μια άδεια εργασίας,
να τους φέρομαι σαν είναι τρομοκράτες και να ζητάω ποινικό μητρώο για να τους καθυστερώ επειδή ξύπνησα στραβά.... Και δεν φοράω στολή, δεν είμαι κομπλεξικός επειδή το κράτος μου έδωσε και βαστάω λίγη εξουσία και δε χαϊδεύω τα μουστάκια μου.
Ευχαριστώ επίσης τον θεό, που με απέτρεψε από το να ξεσπάσω τον θυμό μου στα μούτρα αυτού του αχαρακτήριστου που μου έκανε την μέρα δύσκολη και μου προκάλεσε το ευχάριστο αίσθημα απέχθειας προς το σώμα που υπηρετεί και τον πληρώνω. Και όχι μόνο απέχθειας.... Αυτά συμβαίνουν, βεβαίως βεβαίως, όταν υπάρχουν τεμπελόσκυλα που πλήττουν εν ώρα υπηρεσίας και δεν είναι λίγα.



Οι φίλοι μου επι το έργο





Το χέρι του νόμου

regrets...

17 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!

    Να σε ενημερώσω αξιότιμε κύριε, Just in case you don't know :

    Στην Ελλάδα υπάρχουν δυο ειδών άνθρωποι.

    Οι ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ και οι Δεξιοι
    Οι ΚΑΛΟΙ και οι ΚΑΚΟΙ
    Οι ΩΡΑΙΟΙ και οι ΑΣΧΗΜΟΙ

    ΟΙ ΑΠΟ 'ΔΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟ 'ΚΕΙ
    (ξέρεις αυτοί που οι μεν γ...νε τους δε)

    Χαιρόμαστε λοιπόν, που δεν είσαι ένας από αυτούς.

    Θέλει όμως πολλά Αρ...δια να σταθείς όρθιος ενώ σε γ...νε..

    Κουράγιο λοιπόν μαζί μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ για τη συμπαράσταση αλλα μας γ@#!# στα μπίιιιπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την εξήγηση στο γιατί όλοι οι μπάτσοι είναι μ@λ@κες μου την έδωσε μια φίλη μου:" Κομπλεξικοί μικροπούληδες".
    Και συμπληρώνω: Με ανάγκη για εξουσία για να καλύψουν την έλλειψη προσόντων!Και αφού δε μπορούν να τη ασκήσουν στο κρεββάτι, γ@μ@νε όποιον κακόμοιρο πολίτη βρεθεί στο δρόμο τους.

    Soula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο για τις δημόσιες υπηρεσίες γενικά, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να γελάσω...ειδικά για την Εφορία απ'όπου έχω πικρή εμπειρία..

    Soula again

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέπω μεγάλη συμπάθεια προς τους ένστολους!!!!!! Όλοι τους αγαπάμε.

    Στο γενικότερο πρόβλημα όμως του δημοσίου και της διαχείρησης αυτού= κράτος Vs πολίτης σημειώσατε άσσο.

    Όπου να ναι έρχεται και η νέα αύξηση στον ΦΠΑ, έτσι για να εμπεδώσουμε ότι το χρήμα δεν είναι ευτυχία και πρέπει να το βγάζουμε με αίμα (δάκρυα) και ιδρώτα για να το δίνουμε στο αγαπημένο γ#@!!$νο κράτος.



    Καλησπέρα σας Σουλομιρέλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1)Κράτος είναι αυτό..Τί να κάνουμε;Επανάσταση;Δε μου φαίνεται συμφέρουσα λύση(βλέπε Ρωσία που τους πήρε ο διάολος απο τότε).

    2)Αμάν πια κι εσύ λύσσα μαύρη με τη Μιρέλα.ΕΓΩ κρατάω το μαγαζάκι αυτό ανοιχτό.Αυτή όλο λουφάρει!
    Αλλά δεν πειράζει..καλή καρδιά(και όλα εδώ πληρώνονται xixix)
    Btw ωραιο avatar ;)

    Soula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φυσικά και κρίνεται αναγκαία μια επανάσταση βέβαια δεν χρειάζεται να ακολουθήσουμε τη ρωσική εμπειρία ούτε ουγγαρέζα ούτε βουδαπέστης και ούτε του τζατζικιού...

    Έχουμε δύο μοχλούς ταχυτήτων: ψηφοδέλτιο και τηλεκοντρόλ.. ο καθένας μπορεί να κρίνει και να επιλέγει τι θα βλέπει και για το ποια γουρούνια θα παίρνουν αποφάσεις και θα σκέφτονται πριν απο αυτόν γιαυτόν και την ζωή του.

    καλά ντε θα σε αποκαλώ σούλα σκέτο.

    thanx!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε καλά βρε παιδί μου δεν είπα και τίποτα.Φώναζε με όπως θες.

    Ας αφήσουμε τις σαλάτες ήσυχες..Το ψηφοδέλτιο έχει αποδειχθεί εδώ και πολλές δεκαετίες ανίσχυρο(δυστυχώς).
    Για το τηλεκοντρόλ..όσο ο Έλληνας το βλέπει σαν "σκεύος ηδονής"(και δεν εννοω οτι το βάζει να μην πω πού..)δεν πρόκειται να αλλάξουν και πολλά.
    Πρώτα πρέπει να ξεπεράσουμε την "ψυχολογία της στάνης" ως πρόβατα και μετά συζητάμε τα μέσα αντίδρασης.

    Soula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙ Ε?...Β-/

    Τι να πεις ρε συ..όλοι οι κομπλεξικοί, "δυσκοίλιοι",φλώροι που δεν ήξερες καν αν υπήρχαν στο σχολείο, μου φοράνε μια στολή και είναι ΚΑΠΟΙΟΙ. Γιατί δεν ξέρουν πως αλλιώς να κερδίσουν την προσοχή. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΠΑΘΕΤΙΚ ΠΡΑΓΜΑ.
    Και λυπάμαι κάτι παιδάκια που λες ότι είναι οκ και μπαινουν μέσα σ' αυτές τις@@@@@σχολές, τους κάνουν ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ και βγαίνουν μεταλλαγμένοι με μάτια που γυαλίζουν. Υπάρχουν βέβαια κι εξαιρέσεις αλλά χάνονται μες στο μπούγιο των Κόναν των βαρβάρων με τις μπλε στολές και τα σιδερικά ...και το χειρότερο: "Ε ρε συ γουστάρω αστυνομία γιατί έχει καλά λεφτά και σίγουρη δουλειά"...
    συγνώμη δε μπορώ να συνεχίσω γιατί μου ρχεται να ξεράσω και θα ερώσω και το χαλάκι σας κύριε Ζότο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. epitelous vgikan kai oi alithies...simfono me ola kai exo na po oti einai kleftes,apateones kai tebelides an oxi oloi oi perissoteroi pou doulevoun se dimosies ipiresies...taleporoun ton kosmaki gia ta rousfetia ton megalon.....ade na xathoune olou kivarnisi ki adipolitefsi kai den simazevete.oloi tazoun ouranous me petraxilia ki otan analavoun kai kathisoun stin karekla ta ksexnane ola kai skeftode tin parti tous kai pos tha ta fane,paliopartakides.enas na vgei me @rx!d!@ kai na kanei afo pou prepei den iparxei...ade house re ade house voutirobebedes oloi tous!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έτσι αγαπημένοι μου,
    μου αρέσει που ξεσπάτε μαζί μου. Είναι καλύτερο και απο group therapy...


    Ευχαριστώ όλους σας για τη συμπαράσταση!!!

    γιώτα καλωσήλθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έκανα το λάθος να προσπαθήσω να βγάλω άδεια εργασίας και έχω βρέι τον μπελά μου. εδω και 4 μέρες βρίζω απο το πρωί μέχρι το βράδυ. δεν άφησα καντίλι όρθιο..¨(

    Θα σου τα πω απο κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ok.
    Unfortunatelly welcome to da real world, but don't give up my friend, it's only a bad moment.
    cu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. efxaristo poli gia to kalosorisma...sou efxome na vgaleis mia akri me tous epitidious tou dimosiou....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν δεν βγάλεις άκρη, ξέρω έναν βομβιστή-παρα πολύ καλό παιδί κατα τ'άλλα-που μπορεί να τινάξει την εν λόγω υπηρεσία στον αέρα..
    Ενημέρωσέ με αν το αποφασίσεις..

    Soula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητε Υπ.Τύπου κε Μπλογκομεταφορών:

    Με μεγαλην χαράν σας καλώ είς την διεθήν πρεμίεραν της νέας μου ταινίας "Η Γέννηση Ενός Φλάντζα" που θα προβαλλετω απο σήμερον κε για λίγαι μονο παραστασείς είς το εκλογικόν μου ιατρείον.

    Θερμη παράκλησις να απενεργοποιήσετε τας κινητάς σας,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Απάντησαν