Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2008

Το παιχνίδι της αλήθειας....

7 Αλήθειες για μένα.


(έτσι για σπάσιμο)

1 - Είμαι ανυπόμονος.
2-Όταν είμαι στη διαδικασία αναμονής, για οτιδήποτε- εκνευρίζομαι πολύ, γίνομαι ακόμα πιο υπερκινητικός.
2-Α, είμαι υπερκινητικός.
3-Μου αρέσει πολύ να βοηθάω τους ανθρώπους γύρω μου αλλά όχι να νίωθω ότι με έχουν ανάγκη...
4-Δεν αντέχω τις απόψεις χωρίς επιχειρήματα
5-Μου την δίνουν οι άνθρωποι τύπου: "στα λεγα" ή αυτοι που τα ξέρουν όλα.Ξερόλες. ΣΙτχεντζ.
6-Μπορώ να φανταστώ τη ζωή χωρίς ανθρώπους, αλλά όχι χωρίς μουσική
7-Κατερίνα το ΜΑΤΙΖ χάλασε...
(αλλά θα το φτιάξω.)

pSξέχασα να καλέσω άλλους. Όποιος θέλει ασ το πάιξει.
αλλά προτείνω να ξεκινήσει ο Αρος Μάρος Κουκουνάρος...

3 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι ότι σου τη δίνουν πολλά πράγματα...Αλήθεια...
    Να το κοιτάξεις αυτό...:)


    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήθεια???Καιρός να φεύγω σιγά σιγά...Μη σου τη δίνω και πολύ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Απάντησαν